Kaj vse upoštevati pri pisanju SEO člankov za offsite SEO

Glede na to, da se članki za spletno optimizacijo med seboj, še vedno, pri marsikom razlikujejo na to ali so pisani za offsite ali onsite SEO (o tem ali je to prav ali ne, enkrat drugič), so spodaj predstavljeni nekateri najpomembnejši razlogi za pisanje offsite SEO člankov. Podorbno o tem kaj je spletna optimizacija, najdete na povezavi.

O ceni SEO člankov za offsite SEO

Preden si preberete glavne značilnosti, ki se jih splača upoštevati pri pisanju offsite SEO člankov, povejmo še, da je danes, na slovenskem trgu, cena za pisanje offsite SEO člankov okrog 300€ na mesec (+ddv), pri čemer različni ponudniki ponujajo približno pisanje cca. 10 člankov za ta denar, vsak izmed člankov pa lahko vsebuje 2 backlinka. Na trgu sicer obstajajo tudi dražji ponudniki (cca. 500€ na mesec) a, gre tukaj ponavadi za agencije, ki v ceno vračunajo še svoj strošek, sicer pa pisanje offsite SEO člankov, predajajo naprej drugim piscem teh člankov.

Podrobno o tem Kako hitro in kakovostno spisati offsite SEO članke

Ob raziskovanju cen za offsite SEO članke, utegnete naleteti tudi na ponudnike, ki pisanje SEO člankov ponujajo celo za manj kot 200€ na mesec, a bodite pozorni pri tem na kakovost člankov, kakor tudi na količino backlinkov, ki jih dobite za ta denar. V praksi, se bolj kot cena na članek, uveljavlja tudi možnost pisanja in oddajanja SEO člankov, na mesec, ne glede na količino backlinkov – bolj v smislu najema infrastrukture za oddajanje offsite SEO člankov.

Več: Zakaj se cena za SEO optimizacijo tako razlikuje med ponudniki

Kako dolgi naj bodo offsite SEO članki

Mit, da mora neko besedilo, ki je pisano za splet (in Google) biti dolgo toliko in toliko besed ter toliko in toliko znakov, ne drži. V spletnem marketingu in še posebej pri SEO copywritingu ter optimizaciji spletnih strani, sicer kroži “fama”, da so daljša besedila boljša za višje uvrstitve na Googlu, a načeloma to drži le, če je vsebina, ki je pisana za SEO, jedrnata in kakovostna. Nasprotno, če pišete samo za potrebe SEO optimizacije, ne pa za uporabnika, lahko napišete čez 10.000 besed in to ni zagotovilo, da bo vaaš vsebina uvrščena na Googlu, višje.

Dolžina offsite SEO člankov se pogosto omenja v navezi s številom backlinkov, ki bi naj bili zgrajeni v posamezenem offsite SEO članku. V praksi je največkrat, da ima članek v katerem je 300 besed, najmanj 1 backlink, sicer pa v povprečju SEO pisci v članek dolg 500 besed, dodajajo po 2 backlinka. Članki dolgi cca. 1000 besed, imajo po tej logiki, cca. 4 backlinke v enem članku.

Se pravi…. Daljši kot je offsite SEO članek, več je lahko v njem backlinkov.

Primer dolžine offsite SEO članka za Magus.si, ki na trgu ponuja blazino, ki zdravi revmo

Spodaj je prikazan razmeroma kratek članek na temo revme in podjetja Magus.si z anchor tekstom o revmi, kateri kaže na vsebino, kjer je na Magus spletni strani pojasnjeno kaj je revma in kaj zdravi revmo:

Iz slike lahko vidite, da je o revmi pravzaprav v izseku sicer daljšega članka, zelo malo govora, a utegne biti povezava do članka, ki govori o revmi (na magus.si) biti kljub temu “relevantna”, ker sodi v okvir celotne zgodbe članka.

NAMIG: Če potrebujete SEO svetovanje, priporočamo Pomoč pri iskanju ustreznega SEO svetovalca

Kakšni naj bodo anchor teksti na backlinkih

Če ste pri onsite SEO člankih lahko 100% ponavljajoči in exact natančni, da je anchor text enak ključni besedi, za katero je optimizirana vsebina, na katero kaže anchor text, velja pri offsite SEO člankih, bolj praksa, da anchor texti naj ne bi bili preveč ponavljajoči, saj to ne deluje naravno v očeh Googla. Zato se za anchorje v backlinkih na offsite SEO člankih priporoča, da so ti kombinacija ključnih besed, kombinacija ključnih besed in blagovne znamke, samo blagovna znamka ali celo generični.

50% anchorjev se priporoča, da vključujejo blagovno znamko in ključno besedo, cca. 25% anchorjev bi naj bilo z uporabo samo ključne besede, 10% anchorjev bi naj bilo generičnih besed.

Primer evidentiranja anchorjev v trgovini počivalniki Pohištvo123.si

Z namenom, da se preveč ne ponavljate s posameznimi anchorji, ni narobe, če si v vsakem offsite SEO članku, vodite evidenco zgrajenih anchorjev. Poglejte sliko:

anchor pocivalniki pohistvo123

Na sliki so, na desni strani, zabeležni anchorji za ponudbo počivalnikov spletne trgovine Pohištvo123.si, kjer lahko opazite, da so evidentirani anchorji za počivalnike spletne trgovine “počivalniki, počivalniki za dnevne sobe, počivalniki Pohištvo123.si, itd..)

Ali morajo offsite SEO članki biti optimizirani

Priporočljivo sigurno je. To pa zato, ker SEO optimiziran offsite SEO članek rangira na Googlu visoko. Posledično priteguje promet, posledica tega pa je večja verjetnost,d a bo nekdo dejansko kliknil na backlink v članku. Nekateri SEO strokovnjaki pravijo, da backlink, ki ne priteguje klika nima nobene dodane vrednosti samo s tem, da obstaja. Dejanska moč backlinka bi se naj izkazovala s tem, da nanj dejansko nekdo tudi klikne.

Ali morajo offsite SEO članki biti pisani v tematiki linkane strani

Splošna percepcija je, da morajo biti vsebine, napisane v offsite SEO člankih, tematsko relevantne in sorodne s tematiko na katero kažejo anchorji in backlinki, vendar številne SEO prakse, dokazujejo, da temu ni vedno tako. Nekatere SEO staroste celo govorijo o nujnem pogoji tematske navezanosti dveh vsebin kot o SEO mitu, ki ne drži in sodi med ene najbolj “izmišljenih” SEO teorij, po drugi strani pa velika večina SEO strokovnjakov vseeno trdi, da tematska sorodnost med dvema, povezanima člankoma, mora biti.

Je pa tudi res, da je o kontekstualni povezanosti dveh člankov ter o njuni tematski sorodnosti, mogoeč razpredati na 1000 različnih načinov. Če v neme prispevku govorite načeloma o marketingu, za primer pa pokažete z backlinkom na spletno stran, ki ponuja na Googlu, čevapčiče, je težjo reči, da to ni tematsko smiselna povezava, ker v nasprotnem marketiingarji sploh ne bi smeli prikazovati nobenih primerov razen primerov marketinga samega.

Primer besedila, pri katerem je zelo diskutabilno ali gre za tematsko soroden članek (in s tem kredibilen, relevanten backlink) ali ne (za spletno stran, kjer so predstavljene bonitetne ocene ebonitete.si)

Če v tem članku, ki ga ravnokar berete, omenjamo bonitetne ocene podjetij, ki sicer na prvi pogled nimajo nobene povezave z offsite SEO članki, a vendar vemo, da je offsite SEO (tudi) članek, ki vsebuje backlink, je vprašanje, če bi bil backlink na url naslov spletne strani ebonitete.si (npr. z anchorjem bonitetne ocene) kredibilen in relevanten link, če hkrati povemo, da je za dober offsite SEO zelo pomembno, da je tudi onsite SEO, maksimalno kakovosten. Ta onsite SEO pa si lahko ogledate na url-ju spletne strani ebonitete.si, kjer pojasnjuje kaj predstavljajo bonitetne ocene, kako se bonitetne ocene izračunavajo in kaj nam povedo. Hkrati pa si obiskovalci na pristajalni strani lahko naročijo bonitetno poročilo-

Dodatne informacije:

  • Koliko stane izobraževanje za SEO optimizacijo
  • če vas še bolj konkretno zanima kako se pišejo offsite seo članki za posamezne spletne strani, opazujte kako se SEO optimizacije lotevajo tisti vaši konkurenti, ki so na Googlu, uvrščeni z organskimi prikazi svojih spletnih strani, pred vami. V panogi žarnic in svetil se vam nedvomno splača zelo dobro pregledati kako SEO optimizacijo izvaja spletna trgovina Euroton.