Kako združevanje ključnih besed SEO in PPC prinese dokazane rezultate

Združevanje ključnih besed, ki jih uporabite tako za SEO – optimizacijo spletnih strani, kot tudi za PPC vam omogoča boljšo uvrstitev vaše strani v iskalniku. “Čarobnost SEO” se zgodi zato, ker lahko, ko veste, kaj ljudje iščejo, poskrbite, da se odgovor prikaže v trenutku, ko ga iščejo.

Po drugi strani pa, če ne veste, kaj ljudje iščejo – in/ali za to ne ustvarjate vsebine -, ne veste, ali obstaja povpraševanje po tem, kar objavljate. To je kot metanje puščic z zavezanimi očmi. Nimaš pojma, ali boš kaj zadel.

Večinoma je ta igra neuspešna.

Toda če je raziskava ključnih besed opravljena pravilno – in v kombinaciji z drugimi zanesljivimi postopki SEO (vključno z gradnjo povezav) -, vam pomaga ustvariti ponovljiv proces vsebine, ki sčasoma dosledno prinaša promet.

Prednosti raziskovanja ključnih besed

Raziskovanje ključnih besed vam navsezadnje pomaga natančno razumeti, kakšno vsebino morate ustvariti, da bi kar najbolje pomagali svojim poslovnim ciljem in usmerili ustrezen promet.

Obstaja dobesedno na milijarde možnih kombinacij ključnih besed, in to v vseh jezikih. Tudi če bi se potrudili, bi bilo nemogoče doseči vse.

Na srečo ljudje običajno iščejo iste stvari – ali pogosto zelo podobne stvari -, za katere lahko ključne besede združite v skupine. Če je raziskava ključnih besed pravilno izvedena, vam pomaga najti najboljše ključne besede za vašo spletno stran.

“Uspešno” raziskovanje ključnih besed vam pomaga najti besedne zveze in teme, ki:

  • so najbolj relevantne za vaše poslovanje
  • imajo dovolj velik obseg iskanja
  • imajo nizko konkurenco (npr. so uvrstljive)

Prikazan je iskalnik v katerem je navedena ključna beseda združevanje ključnih besed in zadetki, ki se prikažejo spodaj.

ZAKAJ SEO IN PPC?

  • Hitro odkrijte ključne besede z visoko stopnjo konverzije iz PPC in jih vključite v svojo strategijo SEO -> združevanje ključnih besed
  • Ustvarite vsebino, ki konvertira tako prek organskih kot tudi plačljivih kanalov
  • Izboljšajte prepoznavnost blagovne znamke na SERP (organski in plačani promet!)
  • uskladite in združite svoje kratkoročne in dolgoročne poslovne cilje

Tukaj so vaši izvedljivi koraki, s katerimi lahko z združevanjem SEO in PPC spodbudite svoje poslovanje:

  • Združite podatke o ključnih besedah
  • Opravite raziskavo ključnih besed
  • Ustvarite vsebino v pravem formatu
  • Izvedite in spremljajte svojo strategijo

 

SEO  in PPC lahko brez problema vključite v vašo marketinško strategijo, če imate na voljo dovolj velik budget. Kombinirajte predloge, saj vam bo združevanje ključnih besed SEO in PPC omogočilo olajšan proces iskanja samih ključnih besed, kar vendarle želimo.