Rešitve na trgu digitalne in internetne televizije v prihajajočem letu

Počasi prihajamo do konca leta in čas je, da se veselimo, kakšne rešitve na trgu digitalne in internetne televizije nam bodo ponujene v prihodnje. Ob očitni vojni med politiki, poteka tudi zdrava vojna med Amazonom in Googlom, ki bo verjetno ponovno opredelila razvoj aplikacij in digitalnih pripomočkov. Ob tem traja tudi vojna med Intelom in Qualcommom v areni med osebnimi računalniki. Z Googlom in Intelom, ki se obnašajo neumno. Iz zelo različnih razlogov.

Google je zdaj sinonim za rešitve na trgu digitalne in internetne televizije

Najnovejša bitka Amazon vs. Google se e ravnokar razširila. Očitno je, da Amazon ne želi prodajati Googlove televizijske naprave Chromecast in zvočnika z glasovnimi ukazi. Zato je Google onemogočil dostop do YouTuba za uporabnike Amazonove Fire TV in Echo Show. Torej, Google v bistvu kaznuje Amazonove stranke, od katerih so mnogi tudi Googlovi kupci. S tem želi prisiliti Amazon, da naredi nekaj, česar ne želi storiti.

rešitve na trgu digitalne in internetne televizije

Rešitve na trgu digitalne in internetne televizije v letu 2018

Uporabniki Amazon-ovih naprav sicer lahko gredo tudi na Bing, vendar tudi Bing v veliki meri prikaže zadetke na  YouTube-u. To samo kaže, da tudi Amazon uporablja skupne rešitev z Microsoftom). Amazon, čeprav ni tako močan kot Google, ima veliko bazo strank. In odtujenost te baze bi lahko bila v prihodnosti problematična za Google.

Po drugi strani pa ima Google, ki ima v bistvu lastno iskanje na spletu, številne možnosti, da se izogne Amazon-u ali Apple-u (tudi v Apple prodajalnah ni možen nakup Googlovih izdelkov iz očitnih razlogov.)

Verjetno je Amazonov cilj najti alternativo YouTube. Ali je to odlična priložnost za Bing, ki ponuja svojo lastno pretakanje video storitev, ki se financira s krajo tržnega deleža Google-u in iskanjem drugega partnerja za odpravo vrzeli. To bi v prihodnosti lahko izkazalo kot slabo za YouTube.

Takšna poteza Google-a ni samo primer klasične zlorabe moči in se lahko izkaže za neverjetno neumno. Nepisano pravilo pravi, da medtem, ko napadate konkurenta, nikoli za to ne uporabite skupnih strank, da bi sovražnika pritisnili ob zid. S tem se preveč osredotočite na prekomerno tržno moč, ki jo imate, povečuje konkurenco in škodi prihodkom tako kratkoročno kot dolgoročno.