Offsite SEO [kako graditi močne povezave in doseči želene uvrstitvene rezultate]

Gotovo ste se že spraševali o uporabnosti izvajanja offsite SEO. Če tudi vi gradite svojo spletno stran, preko katere prodajate izdelke ali storitve, vam bo namreč to prišlo v veliko pomoč.

V tem prispevku bomo razložili kako Offsite SEO deluje in kako ga lahko uporabite za izboljševanje uvrstitvenih rezultatov na Googlu.

Prav tako bomo predstavili različne vrste offsite povezav in kako se uporabljajo tako, da imajo največjo vrednost za spletni marketing.
Poglejmo kako lahko izboljšate svoje internetno poslovanje …

Offsite Seo

Kaj je Offsite SEO [in kaj pri njem upoštevati]

Offsite SEO je vrsta optimizacije spletne strani, ki se izvaja iz sekundarnih spletnih strani ali internetnih platfrom. Offsite SEO se izvaja z namenom zviševanja uvrstitvenih rezultatov na Googlu in pridobivanja večjega števila bralcev.

Pogosto se pojavljajo dvomi o potrebi izvajanja offsite SEA, saj zaradi njegove položaja na sekundarnih platformah ne daje vtisa velike vrednosti. Večina SEO blogerjev bi se nas verjetno raje posvetila nadgradnji naše glavne spletne strani in izboljševanja marketinga na njej.

SEO, ki ga izvajamo na spletni strani imenujemo Onsite SEO, in v resnici sploh nima večje vrednosti, kakor offsite SEO.

Obe kategoriji spletne optimizacije si rezultate, ki jih prinašata, delita približno 50-50.
Kaj torej upoštevati da iz offsite SEO pridobite kar največjo vrednost?

Link Diversity ali Raznolikost povezav

Optimizacijo spletnih strani preko sekundarnih platform izvajamo z grajenjem povezav na primarno spletno stran, preko katere izvajamo prodajo. Te povezave (ali backlinke) delimo na tri karegorije:

  • Lahki backlinki
  • Srednji backlinki
  • Močni backlinki

Razlikujejo se po moči, s katero vašo spletno stran dvigujejo proti vrhu rezultatov (o njih bomo več povedali spodaj). Po nagonu bi verjetno za vašo spletno stran želeli graditi samo močne backlinke, saj bi z njimi v teoriji najhitreje dosegli svoje želene rezultate.

Google deluje po pravilu Link Diversity. To pomeni, da bo višje uvrstil spletne strani, na katere “linkajo” vse vrste povezav.

Če želite, da se vaša spletna stran dobro uvrsti, morate torej upoštevati link diversity in graditi vse tri vrste povezav.

Link Velocity ali Hitrost nastajanja povezav

Povezave lahko gradite vsak dan, več krat – ampak pomnite, da Google nastajanje povezav na vašo spletno stran spremlja. Zakaj?
Na internetu obstajajo številni trgi, kjer lahko povezave (ali backlinke) kupite v OGROMNIH količinah.

Govorimo o več 1000 do 10 000 povezavah.

Kupovanje backlinkov za dvigovanje vaše spletne strani na Googlovi lestvici je proti pravilom, zato bo Google vsako nenaravno rast nastajanja povezav na vašo spletno stran kaznoval.

To vidite po oznaki “Devalue,” ki vaše delo označi kot brez vrednosti.

Primer (offsite in onsite) optimizirane spletne strani – Panheat.si, Sončna elektrarna

Offsite SEO in brezplodno delo. Na primeru spletne strani Panheat.si vam bomo pokazali kakšne rezultate lahko dosežete, če se optimizacije spletne strani lotite pravilno.

Na spodnji sliki vidite spletno stran Panheat.si, ki je na spletu uspela s prodajo različnih energetnskih naprav – ena izmed teh je sončna elektrarna. Na povezavi lahko dostopate do njihove spletne strani in si pogledate njihove rezultate.

Offsite seo - sončna elektrarna

Lahki Backlinki

Lahki Backlinki so povezave, ki – tako kot nam pove ime – ne zahtevajo veliko spretnosti, da jih zgradimo. Verjetno boste navdušeni, ko boste izvedeli, da prav tako ne vplivajo na uvrstitev vaše spletne strani. In to niti malo.

Res, lahke backlinke gradimo samo zato, da izpolnjujemo pravilo raznolikosti povezav. Kako pa jih zgraditi?

Lahki backlinki se gradijo na sekundarnih platformah – najpogosteje socialnih omrežjih, kot so Linkedin, YouTube, Twitter, Instagram, Facebook, … Vse kar morate storiti, je napisati neko objavo in vanjo vstaviti povezavo na vašo primarno spletno stran.

Če ste spretni, vam lahko lahke backlinke gradijo celo drugi! Če zgradite dovolj “popularno” objavo, na platformi, ki omogoča deljenje, lahko to gradijo kar vaši sledilci. Takšno objavo imenujemo “verižna objava.”

Lahki backlink zgrajen preko Facebooka – Magus.si, Bolečine v vratu

Na spodnji sliki vidite primer lahkega backlinka, ki ga je spletna stran Magus.si zgradila s pomočjo svojega Facebook profila. Zgradili so preprosto objavo, ki vključuje povezavo na prispevek Bolečine v vratu, na njihovi spletni strani.

Prispevek za bolečine v vratu lahko tako pridobi tudi več bralcev.

offsite seo - bolečine v vratu

Srednji Backlinki

Srednji backlinki so že povezave, ki lahko imajo vpliv na uvrstitev vaše spletne strani. Gradite jih lahko na dva načina:

  • Blog Commenting
  • Forum Commenting

Ideja je, da poiščete blog ali forum, ki je vsaj delno povezan s vsebino vaše spletne strani. Tam nato v komentar dodate svojo povezavo. Priporočljivo je, da povezavo dodate v neko vsebino, torej ne objavite samo linka.

Če recimo na vaši spletni strani prodajate knjige, lahko obiščete forum, kjer se pogovarjajo o knjigah, napišete oceno in dodate povezavo trgovine kjer ste vi kupili to knjigo.

Močni Backlinki

Zadnja vrsta backlinkov so močni backlinki in imajo pomembno vlogo v uvrstitvi vaše spletne strani. Močni backlinki so kontekstualni backlinki. To pomeni, da jih vedno gratite ob neki daljši pisni vsebini.

Objavljate jih lahko s pomočjo:

  • mešanja – objavljanje vsebine na spletni strani z različnimi vsebinami
  • guest posting – objavljanje vsebine na spletni strani s tematsko podobnimi vsebinami

Nato jih lahko objavite v:

  • blog (povezava ima potem manjšo moč)
  • na domačo stran spletne strani – home page (povezava ima večjo moč)

Povezave ob blogu na Prvafina.si – Dobaviteljski faktoring

Spletna stran Prvafina.si je povezave v svojem prispevku Dobaviteljski faktoring dodala ob blog. Tudi to se šteje kot povezava srednje moči (čeprav v tem primeru gre za onsite SEO). Na povezavi dobaviteljski faktoring lahko do prispevka tudi sami dostopate.

offsite seo - dobaviteljski faktoring

Kontekstualne povezave na Ebonitete.si – Bonitetna ocena podjetja

Spletna stran Ebonitete.si že dolgo izvaja tako onsite kot offsite SEO. V svojem prispevku Bonitetna ocena podjetja, ki ga vidite na sliki, so uporabili kar dve kontekstualni ali vsebinski povezavi. Čeprav je vsebina zmerno kratka, služi kot odličen primer uporabe kontekstualnih linkov.

Če vas zanima kako Ebonitete.si uporabljajo ostale elemente SEO in si zagotavljajo dobre rezultate na Googlu, preverite povezavo bonitetna ocena.

offsite seo - Bonitetna ocena

Tako lahko na preprost in učinkovit način izvajate offsite SEO in s kombinacijo onsite SEO-ta dosežete vrh Googlovih iskanih rezultatov. Če vas zanima Google optimizacija si lahko pogledate povezavo, ki vodi do odličnega SEO mentorja, s katerim lahko nadgradite spletni marketing.

Več o offsite SEO si lahko pogledate na spodnji povezavi:

Dodatne informacije o SEO optimizaciji in offsite SEO najdete na: