Kako pisati boljše naslove?

Kako pisati boljše naslove? 3 vprašanja, ki vam bodo v pomoč

Ste se že vprašali kako pisati boljše naslove za večjo pozornost tarčne publike? Pisatelji so komunikatorji, in če ste ponosni na svoje ideje, se boste zagotovo želeli naučiti, kako napisati boljše naslove.

Naslovi so vaša prva priložnost, da svojo marketinško zgodbo predstavite občinstvu, ki ga želite doseči, zato želite biti sposobni jasno in natančno sporočiti svoje najpomembnejše točke.

Jezik, ki ga uporabljate, mora te ljudi pritegniti in v njih vzbuditi željo, da bi izvedeli več.

Kako napisati boljše naslove

Ko ste se naučili, kako napisati naslov s ciljno ključno besedno zvezo, uporabite spodnje napotke, da presežete osnovne formule naslovov.

Če morate napisati več, je to močan znak, da morate natančneje določiti cilj vsebine. Ta vprašanja vam pomagajo zagotoviti, da bo vaš naslov najučinkovitejši, kot je lahko:

  1. Komu bo ta vsebina koristila? – Pomislite komu pišete, kdo so vaši bralci.
  2. Kako jim bom pomagal? – Kako bo vaša vsebina pomagala bralcu, da reši svoj problem ali se preprosto le  nekaj nauči.
  3. Zakaj je ta vsebina posebna? – Zakaj vaša vsebina izstopa? Kaj ima, kar drugi nimajo. Zakaj je boljša od drugih?

Odgovori na ta vprašanja najverjetneje ne bodo ustvarili natančnega naslova, ki ga boste uporabili.

Bolj bodo pomagali oblikovati osnutek naslova v prepričljivo sporočilo, ki bo doseglo in povezalo ljudi, ki jih želite pritegniti k svoji vsebini. Pomagali vam bodo tudi pri pisanju ubijalskih podnaslovov, namreč če bralec po naslovu še ni prepričan v branje vaše vsebine, mora biti podnaslov tak, ki ga nedvomno prepriča. Biti morata povezana, a vendar sta si lahko čisto nasprotje. Testirajte kaj najbolj odgovarja. Za pomoč prosite tudi vaše prijatelje in družino. 

Kako pisati boljše naslove?

Vaši odgovori so ključ za pisanje boljših naslovov

Da bi bil postopek vnašanja pomena in očarljivosti v vaš naslov preprost, priporočam, da na vsako vprašanje odgovorite v enem do dveh stavkih. Nato izberite 3 naslove, ki vam najbolj odgovrajajo in izvedite test. Kateri naslov najbolj pritegne?