Kaj vsebuje optimiziran LinkedIn profil?

Kaj vsebuje optimiziran LinkedIn profil?

Linkedin je družbeno omrežje, ki vas bo na profesionalen način predstavil sodelavcem, ljudem iz poslovnega sveta, poslovnim partnerjem in še ljudem, s katerimi bi radi sodelovali v prihodnosti. Vaš profil na LinkedInu lahko predstavlja vaš digitalni življenjepis.  Se že zavedate kako pomemben je življenjepis in to, da nekdo spozna vaše potenciale in talente? Ampak LinkedIn ne bo sam aktiviral in uredil vašega profila. Želite optimiziran LinkedIn profil –  to morate seveda storiti sami, pri tem si pomagajte še s: pro-marketing.si LinkedIn profil zapisom.

optimiziran Linkedin profil

Ali ste že aktivirali profil? Spoznajte vsebine, ki naj jih optimiziran LinkedIn profil vsebuje.

Določite ključne besede

Določite ključno besedno za katero želite biti vidni. Kako najti te besede? Najprej morate razmisliti o tem, katere ključne besede ljudje uporabljajo, ko iščejo osebo, ki bi ustrezala vašemu profilu. Razmislite o tem, kaj vam pride na misel, ko se soočite z enakimi izzivi, kot vaše potencialne stranke.

Optimizirajte Headline

Optimalni Hadline  je natančen in prikazuje, kaj počnete in kaj lahko storite za ljudi. LinkedIn vam ponuja, da s pomočjo 120 znakov, natančno obvestite svoje sledilce o svojih izkušnjah, in kaj jim lahko ponujate. Ustvarite besedilo, ki bo pritegnilo ljudi k branju zanimivih informacij o vas. Ne škodi, če v svojem Headline-u vključite ključno besedo.

Napišite uporabni povzetek profila

Če želite podrobno razložiti, kdo ste in kaj počnete, imate omejitev od 2.000 znakov. Uporabni povzetek vključuje:

👉 dober pregled na tem, kdo ste

👉 kaj lahko storite za potencialne stranke/sodelavce

👉 ali ste odprti za povezovanje ali ne

👉 če ste prodajalec: kontaktni podatki, kot sta pošta ali telefon

👉 jasen poziv k dejanju

Popolna slika LinkedIn profila

Vaša slika je prvi stik obiskovalcev z vašim profilom. Poskrbite, da bo pustila pozitiven vtis. Če želite dobiti optimizirano sliko profila LinkedIn, upoštevajte te nasvete:

🔹 Bodite sami na sliki

🔹 imeti ozadje, ki ne moti

🔹 vaš obraz naj obsega vsaj 60% slike

🔹 naj bo izraz vašega obraza prijeten za videti

🔹 zavedajte se svetlobe: mehka, naravna svetloba je najboljša izbira

🔹 nosite oblačila, ki ustrezajo vaši panogi

🔹 uporabljajte slike visoke kakovosti

Vzemite si čas in oblikujte profil, ki vam bo pomagal da predstavite sebe poslovnem svetu v najboljši luči. Veselimo se, da vidimo tudi vaš optimiziran LinkedIn profil. Veselo mreženje!