Iskalni digitalni marketing

Glede na to, da smo v našem programu, iztekajoče se leto, jadrali tudi skupaj z našimi poslovnimi partnerji, ki se ukvarjajo s spletno optimizacijo in spletnim marketingom (objavljeni so na naši prvi strani), v tokratnih nasvetih naših poslovnih partnerjev, objavljamo pogovor z njimi glede interneta, spletnega marketinga in za vse, ki jih zanima iskalni digitalni marketing.

Prepričani smo, da bo vsebina spodaj, zanimiva marsikomu, ki se tudi ukvarja s spletnim marketingom ali se na to pot, šele podaja.

Mi, jadralci, smo jim postavili nekaj vprašanj, (pri čemer smo iskali bolj žgečkljiva vprašanja in ne toliko reklamna) ….

Iskalni digitalni marketing

 

S spletnim marketingom, se zdi, da se danes ukvarja že čisto vsak. V čem se ločite ponudniki med seboj? Kdo je dober, kdo ni?

V spletnem marketingu je lahko dober vsak. Če se za to zavestno odloči in preda temu delu.
Je pa res, da so razlike vidne v glavnem pri tem, da mnogi s spletnim marketingom samo poskušajo, ogromno se nas pa spletnega nastopa redno uči in ga tudi redno izvaja.
Razlika med ponudniki je tako kot v vsaki drugi branži v tem, koliko ima kdo izkušenj iz svojega področja in pravzaprav tem katera področja digitalnega marketinga pokriva.

Iskalni digitalni marketingTreba je vedeti, da je področij spletnega marketinga danes že toliko, da težko verjamemo, da lahko ena oseba pokriva vsa področja, temeljito. In nova področja, zraven obstoječih, še kar prihajajo zraven.

Osnovna področja spletnega marketinga in digitalije, ki so danes najbolj zastopana, so:

  • spletno oglaševanje preko plačljivih kampanj (google adwords, facebook oglaševanje, you tube oglaševanje, ipd…)
  • spletna optimizacija in povečevanje vidnosti spletne strani brez plačljivih vložkov (SEO)
  • izdelava spletnih strani
  • upravljanje s socialnimi in družbenimi omrežji
  • email marketing
  • affiliate marketing
  • vsebinski marketing

Vsako izmed področij pa je treba, če ga želiš zastopati resno, temeljito najprej spoznati, uporabljati pri svojem delu sam, hkrati pa biti tudi na tekočem z novostmi iz posameznega področja.

Kako je s konkurenco pri vašem delu? 

Konkurenca je vedno zdrava. In to ni samo besedna floskula, ki se dobro sliši, ampak dejansko resnica.

Konkurenca v spletnem marketingu, če jo seveda spremljaš, te lahko ogromno nauči. Preprosto opazuješ kaj delajo drugi in koliko delajo – na ta način pa najdeš svojo unikatnost, prednosti in priložnosti s katerimi potem na področju spletnega marketinga, deluješ sam.

S “konkurenco” se lahko tudi povežeš. Kar je dobro za njih in za tebe.
Splet je tako ali tako eno veliko prepleteno polje na katerem zmagujejo tisti, ki znajo povezovati in graditi odnose. Se nam zdi, da na področju spletnega  marketinga, nastopajoča podjetja, to še najbolj obvladajo.

Vedo, da so skupaj, za svoje stranke, enostavno lahko še bolj učinkoviti.

Konkurenca, na koncu koncev, tudi sili k temu, da ne zaspiš. Vse v življenju, na internetu pa še posebej, se zelo hitro spreminja. Če malenkost ne spremljaš novosti ali, če nisi aktiven, pač začneš zaostajati. In konkurenčne aktivnosti so samo dobrodošle zato, da ne spiš.

Za spanje bomo imeli vsi še čas… potem enkrat, ko nas na tem svetu, več ne bo 🙂

———————-

Pogovarjali smo se z ekipo spletnega marketinga, ki nastopa pod imenom Matije Zajška. Nasvete o spletnem marketingu, izdelavi prodajno učinkovitih spletnih strani in spletni optimizaciji, lahko spremljaš na njegovem blogu oz. na povezavi.

Ključne besede za optimizacijo tega članka: Iskalni digitalni marketing